Sunday, March 04, 2007

Ramming Speed!

Another grand night at the Doll House in Little Tokyo. Sirens versus the Tough Cookies. The cookies took an early lead in the first quarter, but the Sirens soon caught up and the two teams traded the lead for the rest of the night. Good, clean fun. Mostly.

Every time we go we buy raffle tickets for whatever the crap is that they're giving away. Now it's not really crap. They usually give away skate board decks, t-shirts, stickers. Pretty much general shwag. Not this past match, but the one before they actually gave away an electric guitar. So they do have some decent prizes, but really we're just buying to support the Dolls. Same reason we buy VIP tickets and then never sit in the bleachers. So anyway the CJP has a history of winning the damn prizes. Prior to last night he won a skateboard deck one night and shwag bag with a t-shirt and stickers and what not in it. You can see what's coming next right? Well he won another skateboard deck last night. Just so you all know he doesn't skate. Well. Never did.

So now he's got two decks. I think I posted a picture of our stuff in an earlier post. So while I was away using the facilities he wanders off to scrounge up a pen so he can get the deck signed by some of the girls. Pretty cool. He comes back with it signed by four of the Dolls. Needless to same I'm suitably impressed and pretty darn stoked for him. (Yes I just used the word stoked.)

And then he gives the deck to me.

Me.

Signed by none other than the captain of my team, Fight Crew, Tara Armov, my teams main enforcer Broadzilla and an all around hell raiser Tawdry Tempest. He also got the Tough Cookies Suzy Snakeyes to sign it as well. How fucking cool is that? Pretty damn cool let me tell you. Tara even got beer juice all over it since she was emptying the trash cans at the time. (Yes folks the Dolls aren't above cleaning their own house when visitors are over.) So check out the pics below of the aforementioned deck with autographs. Thanks CJP.

Black Label deck and wheels

Tara Armov #51

Broadzilla #5

Tawdry Tempest #29

Suzy Snakeyes #30

Black Label Emergency

Oh and I got suckered into buying a CD from one of the bands that played, Los Desnudos. They did punk cover tunes, but the album is not punk. Not bad though.

Labels: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

OK

Another thing I need to put in the donation bag....

Mrs. Little K.

3/04/2007 08:58:00 PM  
Blogger Hawaiianmark said...

Aw c'mon Mrs LK, only minimum damge to body when falling off them things, I promise I know!


BTW, Damn fine shirt, bro!!!!!!!!!

http://bp2.blogger.com/_VmNYRjDXDOY/ReptdCv-1-I/AAAAAAAAAJ4/X-JBCP4wnpY/s1600-h/3307+029.jpg

3/04/2007 09:02:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

I'm not worried about body damage, just no room in our house.

I just FedEx 7 boxes from Denver that might sit in the living room.

Mr. Little K

3/04/2007 09:13:00 PM  
Blogger Little Kenny said...

1) I'm not crazy enough to ride it. A man needs to know his limits and when it comes to board sports I know mine. It will look very nice hanging on the wall. :)

2) It will not be going into the Goodwill bag. :)

3/04/2007 11:04:00 PM  
Blogger Sherri said...

Since he's probably sleeping with it, I can TOTALLY see your point, Mrs. LK. Of course, you could always keep it to beat him with. Sometimes they need a good beating to sleep through the night.

3/10/2007 08:21:00 PM  
Blogger Wingo Shackleford said...

Hey man - I somehow just stumbled across your site. I play keys for Los Desnudos. What a trip. Thanks for the (sorta) props ;)

Just for the record, since that gig we have been leaning more in the punk-like direction with our sound, since it was so well received.

That CD is actually not too indicative of our live show these days (it's more like what you saw) - it's a little old, though we are proud of it as an initial accomplishment. Sorry if we 'suckered' you into buying it :)

Cheers,
Wingo

7/20/2007 04:14:00 PM  
Blogger Little Kenny said...

Thanks for stopping by Wingo. Since you don't have an email listed on your site I couldn't reply directly so hopefully you come back by. I should have put quotes around suckered because it was a sarcastic remark. Yes I was expecting a more punk sound on the CD, but what was there was enjoyable. :) Cheers.

7/20/2007 09:30:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Locations of visitors to this page